• 11-05-2008, 19:43:11
    #10
    JetTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Bende Netİnternet müşterisiyim. Ama bence bu kadar üzerlerine gitmemek gerekiyor. Sizdeki sorun bendede var, müşteriler zaman istiyor fakat veremiyoruz zaman. Zaten şu anda bizim işlerle uğraşıyorlar. Müşterilerede taşıma işlemleri uzun sürebilir tam olarak belirli bir zaman yok ama en geç sabaha karşı açılacak demekten başka çaremiz yok bizim. Müşterilerde sağolsun anlayışla karşılıyorlar. Kendi sitemi başka hostta barındırıp hizmete açmamı istediler fakat bazı amatör müşteriler için bu yanlış anlaşılma yapıyor o yüzden tüm sitelerimiz kapalı şu anda. Umarım başarılı bi şekilde bu işin altından kalkarlar da rahatlarlar...

    Hocam zaten gitmiyorum kimsenin üstüne ya bi devlet hastanesi var ordada online randevu türü bi link varmış sisteme bağlanan o yüzden onlarda sıkışmış durumda sanırım onların hesap verdikleri birileri varmış ondan dolayı rica ettiler kesin cevap verelim bizde. anliyorum zaten osman beylerin durumunu kolay değil biz bi sunucuda bi kaç site ile baş edemiyoruz onlar yüzlerce sunucu ile uğraşiyorlar.
  • 11-05-2008, 19:52:09
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Arkadash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten gitmiyorum kimsenin üstüne ya bi devlet hastanesi var ordada online randevu türü bi link varmış sisteme bağlanan o yüzden onlarda sıkışmış durumda sanırım onların hesap verdikleri birileri varmış ondan dolayı rica ettiler kesin cevap verelim bizde. anliyorum zaten osman beylerin durumunu kolay değil biz bi sunucuda bi kaç site ile baş edemiyoruz onlar yüzlerce sunucu ile uğraşiyorlar.

    Yok ben genel olarak söyledim sizin için değil yani. Sizi çok iyi anlıyorum
  • 11-05-2008, 20:23:22
    #12
    Hayırlısı demekten başka bir şey bulamıyorum.
  • 11-05-2008, 20:24:59
    #13
    Merhaba ben şimdi ulaştım kendilerine. Denizliye..Aldıkları bilgilere göre İP atama işlemleri yapılıyormuş biz en kötü ihtimali söylersek eğer gece 12 ye kadar biter Herhalde diyorlardı.
  • 11-05-2008, 20:27:15
    #14
    Müşterilerimizin desteğine teşekkür ederiz. Bi kaç saat sonra ni.net.tr den IP lerinizi alabilir ve diğer teknik detayları öğrenebilirsiniz.
  • 11-05-2008, 20:31:22
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Dün osman abiyle konuştuk bugune veya yarına hazır olur demişdi.Sabredin osman abi her işin üstesinden gelir
  • 11-05-2008, 20:55:50
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar İnternet Çözümleri / Dedicated Server / Kiralık Sunucu / VPS / Co-Location - Netinternet Telekom açılmış ip isteyebiliriz sanırım. Haberi olmayan müşterilerine duyrulur...

    Ayrıca Özlem hanım biz teşekkür ederiz görevimiz
  • 11-05-2008, 21:15:41
    #17
    Kesinti gece olacak denmişti, gündüz oldu. Yetişmemiş olabilir ancak umarım en geç yarın sabaha iplerimiz verilir, sunucularımız aktif olur. 1-2 saat içinde umudum yok açıkcası
  • 11-05-2008, 21:54:34
    #18
    Merhaba;
    Uzun ve zor bir çalışmanın ardından sonunda değişim tamamlandı. Tüm ipler yenilendi arada 1-2 sunucu dışında tüm sunucular sorunsuz düzgün çalışıyor.. IP olarak her sunucuya şuan 2 ip verildi ek ip ihtiyaçlarınız varsa bunları yarın akşam temin edebileceğiz.
    Tamamen kontrolümüz dışında olan bu olaylarla ilgili çok üzgünüz. Ve anlayış ile sabrınızdan dolayı size çok teşekkür ediyoruz..
    IP adresiniz sistem e eklenince +1 ileri giderek 2. ip adresinizi bulabilirsiniz.
    örnek..
    Ni.Net.Tr Kontol panelinizde "Sunucular" bölümünde yazan yeni ip 77.92.134.2 ise ikinci ip adresiniz 77.92.134.3 dür..
    Ben tekrar yazamayacağım bilginiz olsun çalışmaya devam ediyorum
    ____________________________
    Netinternet Telekom
    Teknik Destek
    Osman Makal