Merhaba ben şimdi ulaştım kendilerine. Denizliye..Aldıkları bilgilere göre İP atama işlemleri yapılıyormuş biz en kötü ihtimali söylersek eğer gece 12 ye kadar biter Herhalde diyorlardı.