Arkadash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zaten gitmiyorum kimsenin üstüne ya bi devlet hastanesi var ordada online randevu türü bi link varmış sisteme bağlanan o yüzden onlarda sıkışmış durumda sanırım onların hesap verdikleri birileri varmış ondan dolayı rica ettiler kesin cevap verelim bizde. anliyorum zaten osman beylerin durumunu kolay değil biz bi sunucuda bi kaç site ile baş edemiyoruz onlar yüzlerce sunucu ile uğraşiyorlar.

Yok ben genel olarak söyledim sizin için değil yani. Sizi çok iyi anlıyorum