• 21-06-2016, 12:54:54
    #1
    Arkadaşlar merhaba.

    Bu yaz bir veri merkezine geçeceğiz. Veri merkezini Türkiye’den seçme nedemiz ise hem bize yakın olsun, hem de gidip gözlerimizle görelim diye. Sizlere sorum şu. Radore hem TIERIII hem de TII sağlıyormuş. Bize şimdilik TII yetiyor. Şu linkteki videodan da;


    izlediğiniz üzere buraya gidip gören var mı, bu hizmeti alan daha önce oldu mu? Önerir misiniz? Kendi sunucunuza erişebiliyor ve kendi ofisimizi kullanabiliyormuşuz. Doğru mudur? Konuyla ilgili bilgisi olan veya şuan bu hizmeti alıp tecrübe yaşayan birileri varsa beni aydılantabilirseniz çok sevinirim

    Şimdiden teşekkürler.
  • 22-06-2016, 10:20:59
    #2
    Konuyla ilgili bilgisi olan var mıdır?
  • 22-06-2016, 11:12:32
    #3
    TIER 3 alternatifi olarak geçtiğimiz günlerde aktif edildi, ATX kasada barındırabiliyorsunuz bu alanda TIER 3 alandan farkı soğutma ve yedekli enerji altyapısı diye biliyorum. Dilerseniz Radore'ye direk ulaşıp daha detaylı bilgi edinebilirsiniz.

    Radore'den hizmet alan bir firma olarak tabiki tavsiye ediyoruz.
  • 23-06-2016, 10:24:46
    #4
    cansemih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TIER 3 alternatifi olarak geçtiğimiz günlerde aktif edildi, ATX kasada barındırabiliyorsunuz bu alanda TIER 3 alandan farkı soğutma ve yedekli enerji altyapısı diye biliyorum. Dilerseniz Radore'ye direk ulaşıp daha detaylı bilgi edinebilirsiniz.

    Radore'den hizmet alan bir firma olarak tabiki tavsiye ediyoruz.
    Bilgilendirme için çok teşekkür ederim.
  • 23-06-2016, 12:10:23
    #5
    Bizde çalışmalarını yakından takip ediyoruz. Özellikle Selçuk Saraç (@root) ortaklığından sonra çalışmalarının ve büyüme hedeflerinin hız kazanacağını düşünüyorum. Henüz çalışmak nasip olmadı ancak her zaman kaliteli olarak gördüğüm bir verimerkezi olmuştur. Bence yakın zamanda piyasada ciddi müşteri toplamış bir verimerkezi olacaktır.
  • 07-07-2016, 18:27:52
    #6
    conquer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde çalışmalarını yakından takip ediyoruz. Özellikle Selçuk Saraç (@root) ortaklığından sonra çalışmalarının ve büyüme hedeflerinin hız kazanacağını düşünüyorum. Henüz çalışmak nasip olmadı ancak her zaman kaliteli olarak gördüğüm bir verimerkezi olmuştur. Bence yakın zamanda piyasada ciddi müşteri toplamış bir verimerkezi olacaktır.
    Ben de bu konuya katılıyorum. Ek olarak bilgilendirme için de teşekkür ederim. Bayramdan sonra, gelecek hafta gibi kendileriyle görüşeceğim. Ardından şirket olarak karar veriyor olacağız.
  • 07-07-2016, 20:41:37
    #7
    Üyeliği durduruldu
    İki kez yerlerine gittim. Kendilerinden kabin kiraladım. Herhangi bir sorun yaşamadım şimdiye kadar. Fiyatlar biraz tuzlu onu belirteyim.
  • 11-07-2016, 22:48:47
    #8
    ckuforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki kez yerlerine gittim. Kendilerinden kabin kiraladım. Herhangi bir sorun yaşamadım şimdiye kadar. Fiyatlar biraz tuzlu onu belirteyim.
    "Tier2"nin fiyatları "Tier3"e göre daha uygun.