ckuforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İki kez yerlerine gittim. Kendilerinden kabin kiraladım. Herhangi bir sorun yaşamadım şimdiye kadar. Fiyatlar biraz tuzlu onu belirteyim.
"Tier2"nin fiyatları "Tier3"e göre daha uygun.