TIER 3 alternatifi olarak geçtiğimiz günlerde aktif edildi, ATX kasada barındırabiliyorsunuz bu alanda TIER 3 alandan farkı soğutma ve yedekli enerji altyapısı diye biliyorum. Dilerseniz Radore'ye direk ulaşıp daha detaylı bilgi edinebilirsiniz.
Radore'den hizmet alan bir firma olarak tabiki tavsiye ediyoruz.
Bilgilendirme için çok teşekkür ederim.