Bizde çalışmalarını yakından takip ediyoruz. Özellikle Selçuk Saraç (@root) ortaklığından sonra çalışmalarının ve büyüme hedeflerinin hız kazanacağını düşünüyorum. Henüz çalışmak nasip olmadı ancak her zaman kaliteli olarak gördüğüm bir verimerkezi olmuştur. Bence yakın zamanda piyasada ciddi müşteri toplamış bir verimerkezi olacaktır.