Arkadaşlar merhaba.
Bu yaz bir veri merkezine geçeceğiz. Veri merkezini Türkiyeden seçme nedemiz ise hem bize yakın olsun, hem de gidip gözlerimizle görelim diye. Sizlere sorum şu. Radore hem TIERIII hem de TII sağlıyormuş. Bize şimdilik TII yetiyor. Şu linkteki videodan da;
izlediğiniz üzere buraya gidip gören var mı, bu hizmeti alan daha önce oldu mu? Önerir misiniz? Kendi sunucunuza erişebiliyor ve kendi ofisimizi kullanabiliyormuşuz. Doğru mudur? Konuyla ilgili bilgisi olan veya şuan bu hizmeti alıp tecrübe yaşayan birileri varsa beni aydılantabilirseniz çok sevinirim
Şimdiden teşekkürler.