Taş gibi karttır.
Denendi,test edildi.
Hepsiburada.com | Akıllı AlıÅveriÅ Burada | Bilgisayar | INTEL BOXDG33BUC G33 DUAL DDR2 LGA775 ANAKART
Co-Location Hakkında Bilgi Almak İstiyorum..
32
●2.135
- 24-03-2008, 00:20:21
- 24-03-2008, 00:25:45Kaç ay kullandık ufuk, olur olmaz hatalar çıkartıyormu, linux kurarken extre parametre istiyormu acaba ?Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özelliklerinde microatx diyor,
Hepsiburada.com | Akıllı AlıÅveriÅ Burada | Bilgisayar | FEEL HURRICANE 350W ATX KASA FL460BS
Feel Atx uyum sağlıyormu acaba ufuk ? - 24-03-2008, 00:51:52Extra parametre istiyor.
Şuan bu kart göstermiş olduğun Feel kasanın aynısına monte edilmiş ve kullanım durumunda.
sorunsuz.. - 24-03-2008, 01:01:20Benim kasam, hdd'lerim, ramlerim herşeyim evde, işlemciyide seçtim bi anakart'a karar veremedimUfuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-04-2008, 01:21:36GIGABYTE G33M-DS2R Bearlake oVGA ICH9R PCI-E X16 FSB 1333 MHz LGA775 ANAKARTRAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanılan kart bu olacaktı. Yanlış yazılmış sanıyorum.
----------
Ayrıca FEEL HURRICANE 350W ATX KASA FL460BS kasasını sunucu kasası olarak tavsiye etmiyorum. (her ne kadar 2adet sunucuyu bu kasayla kullanıyor olsakta) Ön kapağı rahatsızlık veriyor, ayrıca malzemesi pek iyi olmadığı için çok çabuk eskiyor, zarar görüyor. - 02-04-2008, 01:36:27Bu anakarttan almış bir müşterim bununla cebelleşiyorum şuan sunucuda 4 gb ram var kurulumda aşırı yavaş sonra 2gb ramı söktük kurduk yum update sonrası diğer ram ı taktık kernel e (meslek sırrı) 1-2 parametre girdik sonunda kurulum bitti ne gereği var bu kadar kasmaya? asus un bir server anakartı var şuan network da 4-5 tane süper çalışıyor onların modelini öğreneyim yazayım size 180$ miş ve atx kasaya uyumlu.enxdesigN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anakartlarda PS2 olup olmadıgına dikkat edin bazı anakartlarda PS2 yok artık ve KVM olayında eğer RARITAN nın kvm si ve USB kvm kablosu yoksa çok sıkıntı çeker alan kişi.. USB to PS2 kullanırım diyorsanız KVM yemiyor neyazıkki bunuda. Şahsen greenbox ile aten dışında kvm yok şuan bizde sırf PS2 olmayan sunucularda kullanılmak için bi ton para verip raritan alacagız
kablosu bile 80$

kablosu bile 80$