Co-Location Hakkında Bilgi Almak İstiyorum..
32
●2.135
- 20-03-2008, 16:35:10Tabiki en doğrusu direk olarak sunucu çözümlerini değerlendirmek. Buna bütçesi yetmeyen kişilerinde server anakartına büyük meblağlar ödemesi bana garip geliyor. Sonuç itibarıyla diğer tüm parçaları desktop olduktan sonra, sadece anakartın server olması birşey ifade etmiyor. En azından benim için böyle. Eğer 2000$ bütçe ayırabiliyorsanız, mutlaka HP veya IBM'in sunucu çözümlerini inceleyin derim.
- 23-03-2008, 14:03:17Üyeliği durdurulduArkadaslar ;
Ana Kart: Intel S3200SH
İşlemci : QuadCore Q6600
Ram: 2x2048 Kingston DDR2
Harddisk: 320 GB Seagate 10.000 RPM
Yukarıdakı Makina Nasıl Sizce, İyi Performans Alırmıyım?
Az Evvel " Diyarbakırda" Fiyat Sordum. İşlemci,Harddisk,Ram Bunlara Topalm 640 Ytl Fiyat Verdi. Ana Kart Mevcut Degilmiş.. Peki 650 Normalmi Bu Parçalar İçin.. Ve Son Olarak Bu Makınanın Toplam Fiyatı Tahmini Ne Olabilir
Ve Sadece Intel S3200SH Ana Kart kaç Liradir..
Şimdiden Teşekkür Ederim. Ayrıca Osman Beye Makına Özelliklerinde Bulundugu Tavsiyelerden Dolayıda Teşekkür Ederim. Muhtemelen Ni.Net.Tr İle Çalışacağım
- 23-03-2008, 14:55:51Fazla iyi bir şeye gerek yok.
2.4 Ghz işlemci
80 gb hdd
1000 gb trafik
anakart Asus iyidir : en az şu anki piyasayla 70 USD lik bişey.
Bununla en az : 150 tane site aynı anda yürür
- 23-03-2008, 14:59:21Site sayısına oranla aldığını sanmıyorum bu sunucuyu.. Sunuculara host edilecek site sayısı asla kesin 150 olacak yada kesin 400 olacak ve bunu kaldıracak diye bir kavram yok Sunucunun özelliğine göre içine konulacak hostinglerin sunucuya getireceği yüke oranla sunucu seçimi yapılır. Bugün rahat 50den fazla müşterimiz bir sunucu içinde tek site barındırıyor bazıları 1 sunucuya bile yetmiyor YENİÇAĞ - Güncel haberler, yazarlar,siyaset, son dakika, haber, anında haber, spor,yeniçağ ,Yeni çağ, milliyetçilik,atatürk İlhan Selçuk serbest bırakıldı Ömer bebek yaşama döndü Soygunun böylesi! Tansiyonu olan kedi beslesin Sel, Amerika’da ca gibiradahosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2008, 15:01:58Ben vereceği host bakımızdan söyledim

Yeterince açıklayıcı olmadığım için özür dilerim.
- 23-03-2008, 23:48:23Üyeliği durdurulduTşk Ederim İlginiz İçin radahosting..
Benim Makınada En Fazla 10 - 15 Site Barınacak. Fakat Yüklü Siteler.. Her Birinin Hiti 15 - 20 K. Ve Hepsi vBulletin Forum.. Sorun Yaşamak İstemedigim İçin En İyisi Olmasada İyi Makına Almaya Özen Gösterıyorum..
İyi günler.. - 24-03-2008, 00:01:53Hepsiburada.com | Akıllı AlıÅveriÅ Burada | Bilgisayar | GIGABYTE GA-G33M-S2 INTEL G33 ICH9 LGA775 ANAKART
Bu anakart çok iyi deniliyor, netbilsis bu anakart'ı kullanıyormuş, tahsin altay'dan aldığım bilgiye göre, bende bunu kullanmayı düşünüyorum.

Ve Sadece Intel S3200SH Ana Kart kaç Liradir..