Tabiki en doğrusu direk olarak sunucu çözümlerini değerlendirmek. Buna bütçesi yetmeyen kişilerinde server anakartına büyük meblağlar ödemesi bana garip geliyor. Sonuç itibarıyla diğer tüm parçaları desktop olduktan sonra, sadece anakartın server olması birşey ifade etmiyor. En azından benim için böyle. Eğer 2000$ bütçe ayırabiliyorsanız, mutlaka HP veya IBM'in sunucu çözümlerini inceleyin derim.