RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepsiburada.com | Akıllı Alı�veri� Burada | Bilgisayar | GIGABYTE GA-G33M-S2 INTEL G33 ICH9 LGA775 ANAKART

Bu anakart çok iyi deniliyor, netbilsis bu anakart'ı kullanıyormuş, tahsin altay'dan aldığım bilgiye göre, bende bunu kullanmayı düşünüyorum.
GIGABYTE G33M-DS2R Bearlake oVGA ICH9R PCI-E X16 FSB 1333 MHz LGA775 ANAKART

Kullanılan kart bu olacaktı. Yanlış yazılmış sanıyorum.


----------

Ayrıca FEEL HURRICANE 350W ATX KASA FL460BS kasasını sunucu kasası olarak tavsiye etmiyorum. (her ne kadar 2adet sunucuyu bu kasayla kullanıyor olsakta) Ön kapağı rahatsızlık veriyor, ayrıca malzemesi pek iyi olmadığı için çok çabuk eskiyor, zarar görüyor.