• 16-04-2015, 11:18:59
    #10
    Üyeliği durduruldu
    sahibinden de google a özel üretilmiş r710 sunucular var ikinci el fiyatları çok uygun bence kontrol edin
  • 16-04-2015, 11:35:30
    #11
    Evin üstüne kredi cektim zaten atx düşünmüyorum barındırma konusunda sizinle çalışmayı düşünüyorum skype ; netaktifnet ulaşırsanız detaylıca görüşebiliriz[/QUOTE]

    Merhaba,

    Skype kullanmıyoruz maalesef. ali.kirlioglanlar@ni.net.tr adresine mail atabilir ya da 0850 885 0 885 - Dahili 1006 üzerinden Pazartesi - Cumartesi gün içerisinde bana ulaşabilirsiniz. Her zaman hizmet sağlamak ve yardımcı olmak isteriz.
  • 16-04-2015, 11:57:49
    #12
    ATX 'e gerek yok güzel 2 sağlam node + storage çakın arkadasına 3 sene sunucu derdiniz olmaz. Hem elektrik hem stabilize yönündne en ideali o oluyor açıkcası.
  • 16-04-2015, 13:07:31
    #13
    ATX makinaları neden bu kadar kötülüyorsunuzki çoğunuz bu günlere atx sunucular sayesinde gelmedimi ? 3 senede toplam 5 sefer rebot atılan atx makinam var küçük bir örnek fiyat olarakda hemen hemen aynı performanstaki rack makina ile nerde se %50 daha ucuz dc lerin tercih etmeme sebebi fazladan yer kapladığı ve rebot için makina başına gitmek zorunda oldukları için değilmi gerçekleri konuşmak gerekirse

    Performanssa performans Garanti ise garanti tabi ilk etapta uygun rack tercih sebebi olur ama ATX leri bu kadar kötülemeyin Atx lerin hakkını yemeyin.

    İhtiyaca göre makina bakmanızı tavsiye ederim size oyun sunucusu için nerede ise %50 farkla rack makina almak benim fazla param var önemsemiyorum demek ten öte bir şey değil.

    Data center sahipleride tower kasalara görede geniş bir plan yapmak zorundalar artık. Tower kasa barıdırıacak olan müşterilerinede özen gösermeleri onlara uygun kampanya paketler sunmaları gerek.
  • 16-04-2015, 13:46:35
    #14
    Benim düşüncem aslında şu yönde .
    32GB RAM 4X500 HD i3 veya i7 işlemcili sunucular toplayıp veri merkezinde barındırmak olacaktır.
    @EksenBilisim ; @Darklord ;
  • 16-04-2015, 16:58:01
    #15
    EksenBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ATX makinaları neden bu kadar kötülüyorsunuzki çoğunuz bu günlere atx sunucular sayesinde gelmedimi ? 3 senede toplam 5 sefer rebot atılan atx makinam var küçük bir örnek fiyat olarakda hemen hemen aynı performanstaki rack makina ile nerde se %50 daha ucuz dc lerin tercih etmeme sebebi fazladan yer kapladığı ve rebot için makina başına gitmek zorunda oldukları için değilmi gerçekleri konuşmak gerekirse

    Performanssa performans Garanti ise garanti tabi ilk etapta uygun rack tercih sebebi olur ama ATX leri bu kadar kötülemeyin Atx lerin hakkını yemeyin.

    İhtiyaca göre makina bakmanızı tavsiye ederim size oyun sunucusu için nerede ise %50 farkla rack makina almak benim fazla param var önemsemiyorum demek ten öte bir şey değil.

    Data center sahipleride tower kasalara görede geniş bir plan yapmak zorundalar artık. Tower kasa barıdırıacak olan müşterilerinede özen gösermeleri onlara uygun kampanya paketler sunmaları gerek.
    Veri merkezlerinin ATX sunucular için yerleri her zaman olacaktır.Bu pazarda ATX sunucu olmadan iş yapılmaz. Amacım ATX sunucuları kötülemekte değil açıkçası. ATX sunucular bu sektörde her zaman emektar oldu ve olmaya da devam edecek Ancak elektrik tüketimi, soğutma maliyeti, yer maliyeti ve teknik destek maliyetini hesaba kattığımızda rack sunucular her zaman idealdir. Rack sunucular ATX sunuculara göre maliyet olarak elbette yüksektir ancak fiyat / performans olarak uzun dönemde hesap edildiğinde rack sunucular daha mantıklıdır.

    Burada karar tamamen kullanıcıya kalmış tabii ki.

    İyi çalışmalar.
  • 16-04-2015, 16:59:47
    #16
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toplu alım yapacağınız için asla toplama işlemi yapmayın bu forumda çok iyi dell ve hp bayileri var onlarla fiyat konusunu anlaşıp atx harici rack kasa sunucu tercihi yapın.
    Burada bayi arkadaşların işini baltalamak istemiyorum ama şu yorumuda yapamadan geçemeyeceğim.

    DELL kurumsal ürünleri teknik servis desteği sebebi ile önermiyoruz. Az önce basit teknik bir soru için service tag verip destek almak istedik verilen cevap ise ürünün garantisi bitmiş destek veremiyoruz bayileremize ulaşın.. bayi aramadım gerekte yok, cevap aslında şu gidin servis satın alın. Arkadaşlar IBM için birşey diyemiyorum ama HP için şunu rahat söylerim isteyende check etsin.. isterseniz 10 sene geçsin HP sattığı malın arkasında duruyor haftaiçi mesai saatleri içerisinde destek veriyor. Haftasonu sıkıştınız Amerika HP chat yapıp destek alıyorsunuz. Olay kesinlikle budur. Bu neden ile olayın sadece mal alımından ibaret olmadığını hatırlatmak isterim.
  • 16-04-2015, 17:04:35
    #17
    Netaktif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim düşüncem aslında şu yönde .
    32GB RAM 4X500 HD i3 veya i7 işlemcili sunucular toplayıp veri merkezinde barındırmak olacaktır.
    @EksenBilisim ; @Darklord ;
    Bu sunucuları sanallaştırıp ta mı kullanacaksınız ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:04:35 -->-> Daha önceki mesaj 17:00:20 --

    survivor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada bayi arkadaşların işini baltalamak istemiyorum ama şu yorumuda yapamadan geçemeyeceğim.

    DELL kurumsal ürünleri teknik servis desteği sebebi ile önermiyoruz. Az önce basit teknik bir soru için service tag verip destek almak istedik verilen cevap ise ürünün garantisi bitmiş destek veremiyoruz bayileremize ulaşın.. bayi aramadım gerekte yok, cevap aslında şu gidin servis satın alın. Arkadaşlar IBM için birşey diyemiyorum ama HP için şunu rahat söylerim isteyende check etsin.. isterseniz 10 sene geçsin HP sattığı malın arkasında duruyor haftaiçi mesai saatleri içerisinde destek veriyor. Haftasonu sıkıştınız Amerika HP chat yapıp destek alıyorsunuz. Olay kesinlikle budur. Bu neden ile olayın sadece mal alımından ibaret olmadığını hatırlatmak isterim.
    Size katılıyorum. Ürün garantisi bittikten sonra ister destek hizmeti olsun ister parça fiyatları olsun oldukça yüksek fiyatlar. Dell konusunda haklısınız. HP sunucular için eklemek gerekirse, örneğin ram ya da disk bozulduğunda HP'nin kendi parçasını almak istediğinizde muhteşem fiyatlar ile karşılaşabiliyorsunuz. ILO lisans maliyetlerini işin içine katmıyorum bile
  • 16-04-2015, 17:08:27
    #18
    Atx desktop işlemcili(i3-i7 vs.) sunucular ve rack sunucular arasındaki fiyat farkı ortalama 2 kat olacaktır.

    Bu noktada ihtiyaçları iyi belirlemek gerekir, xeon işlemcili rack tipi sunucular her açıdan biraz daha avantajlı olacaktır.(yönetimi, sorunsuzluğu vs. )

    Yer problemi yoksa Dell T20 tarzı atx tipi xeon işlemcili sunucuları da düşünebilirsiniz.