Benim düşüncem aslında şu yönde .
32GB RAM 4X500 HD i3 veya i7 işlemcili sunucular toplayıp veri merkezinde barındırmak olacaktır.
@EksenBilisim ;
@Darklord ;
Bu sunucuları sanallaştırıp ta mı kullanacaksınız ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:04:35 -->-> Daha önceki mesaj 17:00:20 --
Burada bayi arkadaşların işini baltalamak istemiyorum ama şu yorumuda yapamadan geçemeyeceğim.
DELL kurumsal ürünleri teknik servis desteği sebebi ile önermiyoruz. Az önce basit teknik bir soru için service tag verip destek almak istedik verilen cevap ise ürünün garantisi bitmiş destek veremiyoruz bayileremize ulaşın.. bayi aramadım gerekte yok, cevap aslında şu gidin servis satın alın. Arkadaşlar IBM için birşey diyemiyorum ama HP için şunu rahat söylerim isteyende check etsin.. isterseniz 10 sene geçsin HP sattığı malın arkasında duruyor haftaiçi mesai saatleri içerisinde destek veriyor. Haftasonu sıkıştınız Amerika HP chat yapıp destek alıyorsunuz. Olay kesinlikle budur. Bu neden ile olayın sadece mal alımından ibaret olmadığını hatırlatmak isterim.
Size katılıyorum. Ürün garantisi bittikten sonra ister destek hizmeti olsun ister parça fiyatları olsun oldukça yüksek fiyatlar. Dell konusunda haklısınız. HP sunucular için eklemek gerekirse, örneğin ram ya da disk bozulduğunda HP'nin kendi parçasını almak istediğinizde muhteşem fiyatlar ile karşılaşabiliyorsunuz. ILO lisans maliyetlerini işin içine katmıyorum bile