ATX makinaları neden bu kadar kötülüyorsunuzki çoğunuz bu günlere atx sunucular sayesinde gelmedimi ? 3 senede toplam 5 sefer rebot atılan atx makinam var küçük bir örnek fiyat olarakda hemen hemen aynı performanstaki rack makina ile nerde se %50 daha ucuz dc lerin tercih etmeme sebebi fazladan yer kapladığı ve rebot için makina başına gitmek zorunda oldukları için değilmi gerçekleri konuşmak gerekirse

Performanssa performans Garanti ise garanti tabi ilk etapta uygun rack tercih sebebi olur ama ATX leri bu kadar kötülemeyin Atx lerin hakkını yemeyin.

İhtiyaca göre makina bakmanızı tavsiye ederim size oyun sunucusu için nerede ise %50 farkla rack makina almak benim fazla param var önemsemiyorum demek ten öte bir şey değil.

Data center sahipleride tower kasalara görede geniş bir plan yapmak zorundalar artık. Tower kasa barıdırıacak olan müşterilerinede özen gösermeleri onlara uygun kampanya paketler sunmaları gerek.