Arkadaşlar online.net dün itibari ile tekrar kurulum ücreti almaya başladı.
Bunun nedeni tahmnimce; ilk alımlardaa prorate yani ayın birine kadar hesaplama yaparak fiyat oluşturması, 180 euroluk bir sunucuyu 11 gün kala alan birisi 66 Euro ödeyip, 20 sinde iptal verip 1'inde iptal ediyor olmaları olabilir.
Umarım kalıcı bir uygulama olmaz.
online.net kurulum ücreti almaya başladı
4
●955
- 02-10-2014, 10:09:54Ben kurulum ücreti alınmasından yanayım. Ama en azından 6 aylık ödemede, kurulum ücreti alınmama yada ek inidirim şeklinde uzun vadeli düşünen müşterisini korusunlar. Elini kolunu sallayan sunucu kiralayamaz bu şekilde. Ciddi düşünen ve hareket eden adamlar gider peşin öder alır sunucusunu.Metallica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konumuz Online.net ama OVH den örnek vereyim, son dönemdeki olaylar olmasa, şuan 1 yıllık peşin ödeme yapıp ilk kurulum + 3 aylık hediye hizmetinden yararlanmayı düşünüyordum.
Cebinde 2-3 aylık sunucu kirası olmayan adam zaten sunucu kiralamasın, son ödeme sorunu yaşayıp aracılarınıda zora sokuyorlar. - 02-10-2014, 15:19:16Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı düşüncelerinize karşıyım bu iş akıl yatırım işi. Mesela ben 1 yıllık alacak param yok cebimde ama ovh den alıp döndürüyorum kesinlikle o makinayı 4. makinamı aldım daha kaç aydır hiç biri kapanmadı ... hiç kimseyide magdur etmedim bu zamana kadar... hesaplı ve garantili iş yapıyorum çünkü..