• 30-09-2014, 09:12:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar online.net dün itibari ile tekrar kurulum ücreti almaya başladı.

    Bunun nedeni tahmnimce; ilk alımlardaa prorate yani ayın birine kadar hesaplama yaparak fiyat oluşturması, 180 euroluk bir sunucuyu 11 gün kala alan birisi 66 Euro ödeyip, 20 sinde iptal verip 1'inde iptal ediyor olmaları olabilir.

    Umarım kalıcı bir uygulama olmaz.
  • 30-09-2014, 17:20:51
    #2
    İnsallah olmaz..
  • 30-09-2014, 17:26:37
    #3
    bu dc lerde artık bir standart koysa kurulum ücreti ne ya sanki elle kuruyor.
  • 02-10-2014, 10:09:54
    #4
    Metallica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu dc lerde artık bir standart koysa kurulum ücreti ne ya sanki elle kuruyor.
    Ben kurulum ücreti alınmasından yanayım. Ama en azından 6 aylık ödemede, kurulum ücreti alınmama yada ek inidirim şeklinde uzun vadeli düşünen müşterisini korusunlar. Elini kolunu sallayan sunucu kiralayamaz bu şekilde. Ciddi düşünen ve hareket eden adamlar gider peşin öder alır sunucusunu.


    Konumuz Online.net ama OVH den örnek vereyim, son dönemdeki olaylar olmasa, şuan 1 yıllık peşin ödeme yapıp ilk kurulum + 3 aylık hediye hizmetinden yararlanmayı düşünüyordum.

    Cebinde 2-3 aylık sunucu kirası olmayan adam zaten sunucu kiralamasın, son ödeme sorunu yaşayıp aracılarınıda zora sokuyorlar.
  • 02-10-2014, 15:19:16
    #5
    Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kurulum ücreti alınmasından yanayım. Ama en azından 6 aylık ödemede, kurulum ücreti alınmama yada ek inidirim şeklinde uzun vadeli düşünen müşterisini korusunlar. Elini kolunu sallayan sunucu kiralayamaz bu şekilde. Ciddi düşünen ve hareket eden adamlar gider peşin öder alır sunucusunu.


    Konumuz Online.net ama OVH den örnek vereyim, son dönemdeki olaylar olmasa, şuan 1 yıllık peşin ödeme yapıp ilk kurulum + 3 aylık hediye hizmetinden yararlanmayı düşünüyordum.

    Cebinde 2-3 aylık sunucu kirası olmayan adam zaten sunucu kiralamasın, son ödeme sorunu yaşayıp aracılarınıda zora sokuyorlar.

    Bazı düşüncelerinize karşıyım bu iş akıl yatırım işi. Mesela ben 1 yıllık alacak param yok cebimde ama ovh den alıp döndürüyorum kesinlikle o makinayı 4. makinamı aldım daha kaç aydır hiç biri kapanmadı ... hiç kimseyide magdur etmedim bu zamana kadar... hesaplı ve garantili iş yapıyorum çünkü..