Arkadaşlar online.net dün itibari ile tekrar kurulum ücreti almaya başladı.

Bunun nedeni tahmnimce; ilk alımlardaa prorate yani ayın birine kadar hesaplama yaparak fiyat oluşturması, 180 euroluk bir sunucuyu 11 gün kala alan birisi 66 Euro ödeyip, 20 sinde iptal verip 1'inde iptal ediyor olmaları olabilir.

Umarım kalıcı bir uygulama olmaz.