bu dc lerde artık bir standart koysa kurulum ücreti ne ya sanki elle kuruyor.
Ben kurulum ücreti alınmasından yanayım. Ama en azından 6 aylık ödemede, kurulum ücreti alınmama yada ek inidirim şeklinde uzun vadeli düşünen müşterisini korusunlar. Elini kolunu sallayan sunucu kiralayamaz bu şekilde. Ciddi düşünen ve hareket eden adamlar gider peşin öder alır sunucusunu.
Konumuz Online.net ama OVH den örnek vereyim, son dönemdeki olaylar olmasa, şuan 1 yıllık peşin ödeme yapıp ilk kurulum + 3 aylık hediye hizmetinden yararlanmayı düşünüyordum.
Cebinde 2-3 aylık sunucu kirası olmayan adam zaten sunucu kiralamasın, son ödeme sorunu yaşayıp aracılarınıda zora sokuyorlar.