Kimsufi desteği hep böyle midir?
11
●883
- 10-09-2014, 17:53:551 sene evvel kimsufi'den bir server almıştım, şimdi 9 ip ek alma ihtiyacı duydum. Çok nadir destek mesajı atıyorum. OVH control panelini kullandığımdan oradan mesaj atınca ya fransızca saçmalıyorlardı ya da ingilizce beni kimsufi forumuna yönlendiriyorlardı. Hayır anlamadığım o zaman orada support bölümü ne güne duruyor ya da ben niye OVH'nin kontrol panelini kullanıyorum. Tamam anladık, serverlar OVH'de barınıyor. Neyse 9 ip aldık 2 gündür 7si aktif oldu 2si billing'de görünmüyor bile, yine bir mesaj attım, gene beni foruma yönlendirdiler, bu sefer bastım kalayı adamlara. Yahu anlamadığım nokta bu adamlar niye o zaman bana OVH kontrol panelini kullandırtıyorlar, kullandırtıyorlarsa neden kimsufi'den birileri oradan destek olmuyor. Hala 2 ipyi atayamadılar. Forumda da açık açık üyelik bilgilerimi neden yazayım arkadaş ben. Siz nasıl çözüyorsunuz bu tip sorunları, onu sormak için açtım bu başlığı.
- 10-09-2014, 18:00:45Merhabalar,
Genellikle otomasyon sisteminde problem olabiliyor. Eğer ipleri tek tek ard arda aldıysanız takılma yapabiliyor. Bizde daha önceleri böyle bir problem yaşadık 2 gün sonra ödeme onaylanıp ip gelmişti. Beklemenizde fayda var diye düşünüyorum. - 10-09-2014, 18:05:35Beklemek çok sorun değil de, biz destek için sürekli foruma mı sıkışıp kalacağız. Foruma da baktım, çoğu şeye cevap bile yazmamışlarSahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2014, 18:10:38Kimsufide ek ip yok o yüzden daha fazla adamların peşinde koşmayın
- 10-09-2014, 18:20:29E, ben nasıl aldım o zamanElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 tane fail over ip aldım. 2 tanesini hala bekliyoruz işte.
- 10-09-2014, 18:40:12Eski stoklardan o zaman sizinki, bir ara vardı failover şu an yine failover ip verilmiyor.asmodeus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2014, 19:17:34kimsifu sys bunlarda zaten sla seviyelerini sitelerinde yazıyorlar nekadar ekmek o kadar köfte
ovh den alırsanız destek dönüşleride tatmin edici olacaktır.
Birde failover sistemi ile ilgili bilgi vereyim mevcut ipleriniz RBL checklerini düzenli yapın eğer zen veya xbl black liste girmiş 2-3 ipiniz var ise yeni ip alamazsınız bekler durur. Delist yaptığınızda otomatik olarak failover ekranınıza gelir 24 saat içerisinde - 10-09-2014, 19:58:115 euro mu benim kullandım sunucunun aylık ödemesi 65 euro. Zamanında kimsufi'deki en iyi sunucuyu almıştım ben... OVH'de aynı sunucu 40 euro kadar fark edince haliyle burayı seçmiştim.Kiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Daha yeni aldım, blackliste girecek bir projem yok açıkcası. Genelde ciddi portal siteler kuruyorum, senelerdir de biri kendi alanında Türkiye çapında tanınmış web sitem var. Diğerlerine yabancı içerikli bazı projeler kuracağım. Genelde güncelleme ve özgün içerik üzerine. Bana gelen iplerin geçmişin de problem olabilir mi? Bunun kontrolünü nerelerden yapıyorsunuz.Alıntı
Sonradan eklenen not: Eski ip'im blackliste girmiş 3 yerde, hiç haberim yoktu. Gerçi üçünde de 1 seneyi aşkın süredir spam yaptığı görülmemektedir diyor ama, yeni gelen iplerin çoğu da en az bir yerde blackliste girmiş iyi mi?
kural kuraldir.