1 sene evvel kimsufi'den bir server almıştım, şimdi 9 ip ek alma ihtiyacı duydum. Çok nadir destek mesajı atıyorum. OVH control panelini kullandığımdan oradan mesaj atınca ya fransızca saçmalıyorlardı ya da ingilizce beni kimsufi forumuna yönlendiriyorlardı. Hayır anlamadığım o zaman orada support bölümü ne güne duruyor ya da ben niye OVH'nin kontrol panelini kullanıyorum. Tamam anladık, serverlar OVH'de barınıyor. Neyse 9 ip aldık 2 gündür 7si aktif oldu 2si billing'de görünmüyor bile, yine bir mesaj attım, gene beni foruma yönlendirdiler, bu sefer bastım kalayı adamlara. Yahu anlamadığım nokta bu adamlar niye o zaman bana OVH kontrol panelini kullandırtıyorlar, kullandırtıyorlarsa neden kimsufi'den birileri oradan destek olmuyor. Hala 2 ipyi atayamadılar. Forumda da açık açık üyelik bilgilerimi neden yazayım arkadaş ben. Siz nasıl çözüyorsunuz bu tip sorunları, onu sormak için açtım bu başlığı.