Merhabalar,
Genellikle otomasyon sisteminde problem olabiliyor. Eğer ipleri tek tek ard arda aldıysanız takılma yapabiliyor. Bizde daha önceleri böyle bir problem yaşadık 2 gün sonra ödeme onaylanıp ip gelmişti. Beklemenizde fayda var diye düşünüyorum.
Beklemek çok sorun değil de, biz destek için sürekli foruma mı sıkışıp kalacağız. Foruma da baktım, çoğu şeye cevap bile yazmamışlar