arkadaşlar buraya yazdıgım için sunucumu kapattılar. parsını peşin odedıgım halde
62.68.216.232 ping atabılırsınız
ve aşağıdakı msn gorusmesı oldu
Netinternet Telekom:
İbrahim bey
Netinternet Telekom:
?
Radyo Hosting = 25 ytl:
buyrun
Netinternet Telekom:
telefonda sizinle görüştük değilmi?
Netinternet Telekom:
sunucuma ulaşamıyorum demiştiniz?
Radyo Hosting = 25 ytl:
evet
Netinternet Telekom:
e bu konuyu açan siz değilmisiniz?
Netinternet Telekom:
https://www.r10.net/dedicated-co-loca...ml#post1418843
Radyo Hosting = 25 ytl:
evet
Netinternet Telekom gönderiyor:
Netinternet Telekom:
Okk ben kapattım sunucunuzu zaten
Netinternet Telekom:
aynı sözleşmenin alt tarafını okursanız anlarsınız
Netinternet Telekom:
kusura bakmayın yazıyı kaldırmadan o siteden açmam 8)
Netinternet Telekom:
saygısızlık ve terbiyesizlik söz konusu
Netinternet Telekom:
resmini önder beye vermek üzere çektim
Radyo Hosting = 25 ytl:
osman bey benolanı yazdım
Radyo Hosting = 25 ytl:
orda aykırı bıseyyok
Netinternet Telekom:
osman ablamız değilmi 8) hiç kusura bakmayın benim müşteri dahı değilsiniz şirketimin
Netinternet Telekom:
ticari itibarını
Netinternet Telekom:
sizin için
Netinternet Telekom:
forumlara sermem
Netinternet Telekom:
AV. Önder Demir ile
Netinternet Telekom:
1 saat sonra
Netinternet Telekom:
görüşürsünüz
Netinternet Telekom:
telefonunu veririm size
Radyo Hosting = 25 ytl:
osman bey bu yaptıgınız ve su ana kadar ure gelen olaylar ve sonuc ticari ahlaka uyuyor mu
*
* "asd.JPG" dosyasını Netinternet Telekom kaynağından alınamadı.
*
Netinternet Telekom:
Dediğim gibi bu yapılan saygısızlık olduğu için kabul edilemez birşey bizim için kimse bugüne kadar bizi böyle forumlara şikayet etmedi sagı ve anlayış durumu oldugundan dolayı
Radyo Hosting = 25 ytl:
Ben mağdurıyetimi size belirttim gereken acıklamayı da forumlarda yaptım burada olmayan birşeyi soylemedım
Radyo Hosting = 25 ytl:
bunu ıddıa edemezsınneısou yazdım
Radyo Hosting = 25 ytl:
sunucumun yedeklerını almıstım sıze guvenmıyordum zaten
Radyo Hosting = 25 ytl:
bu konusmayı oraya ekleyecegım
Netinternet Telekom:
eklemelisiniz bence
Netinternet Telekom:
çünkü fulhosting e güvenip
Netinternet Telekom:
sizden hizmet alan insanlar
Netinternet Telekom:
sonra dizini dövmesinler
Radyo Hosting = 25 ytl:
tabiki dovmiyecekler
Radyo Hosting = 25 ytl:
su anda yenı sunucum hazırlanıyor bundan emın olabılırsınız
Radyo Hosting = 25 ytl:
odeme alamıyacagımı tahmın ettıgım ıcın ılk normal durumda sısteme yedek aldırdım
Radyo Hosting = 25 ytl:
ve bılgısayrma cektım
Radyo Hosting = 25 ytl:
dun gece sıparısımı verdım aksam sunucum hazır
Radyo Hosting = 25 ytl:
bence sız kendınızden şuphe ettırmeyın muşterılerınızı benım gıbı
Radyo Hosting = 25 ytl:
benım 340 ytl m gıttı ama ni net ın uygulamalarını herkes bılmıs olacak
Radyo Hosting = 25 ytl:
340 ytl benım ıcın problem degıl