geçmiş olsun öncelikle netinternet bir firma olduğuna göre fatura almışsındır.. Bu nedenle hukuki işlem başlatabililirsin çünkü sözleşmeyi ihlal var Ama başlık konusunda saygılı olman grekirdi..