Konu
Ni.net Osman ?????? Güzellikleri
06-02-2008, 15:59:35
#2
CekHost
geçmiş olsun öncelikle netinternet bir firma olduğuna göre fatura almışsındır.. Bu nedenle hukuki işlem başlatabililirsin çünkü sözleşmeyi ihlal var
Ama başlık konusunda saygılı olman grekirdi..