ek olarak r10 gibi bir yerde böyle birşeyi test olarak istemek yerine sadece bir kişiden isterseniz sizin yararınıza olur kendinizi hedef göstermişsiniz.
DDOS - Botnet Test istiyoruz hedef blog.salay.com.tr
371
●43.146
- 26-05-2014, 20:45:55Üyeliği durdurulduSpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleya kaç sayfa okudum, saygılı uslubun var gibi ama alakası yok bence. Kendini kanıtlamak istiyorsun ama burada adama faydan olması lazım. Sunucuyu indirsen nolcak? Adam sonuçta arge yapmak için açmış. Destek olmak yerine köstek olmayalım derim. Artisliğe gerek yok her iki taraf içindeSpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ayrıca blog iyi hızlı açılıyor gayet bende. - 26-05-2014, 20:57:38Üyeliği durdurulduMerhaba;Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer halen testiniz ve botnet & ddos saldırısı devam ediyorsa altta linkini vereceğim Wordpress için özel olarak hazırlamış olduğumuz Cache yazılımızı blog.salay.com.tr adresinize test için kurabilirmisiniz ? Bu saldırıların toplam etkilerini %80 düşürmesi gerekli yazılımın.
Markafem Cache yazılım: https://www.r10.net/wordpress-tema-am...rdine-son.html
Eğer sisteme faydası olursa bu tip durumlar için mükemmel olur
- 26-05-2014, 21:02:16Sizin müşterilerinze de dadanırsa engin bey o zaman bu ılımlı tavrınızı bekliyor olacağımSayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2014, 21:08:39SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKonu ve ataşmalar farklı şeyler bu sektörde bazı patronlar yerini etmiş keyfine bakıyor kimileri onların yanlarında artanlara bakıyor kimilerimizde bu forumda sürekli bir şeyler yaparak katkılar sağlamaya ve eldeki imkanlar ile birşeyleri geliştirmeye çalışıyor aslında bunların hepsi zaten neye karşı ? ben konuya bu noktada yorumsuz kalacağım başımıza çok geldi çok da tecrube ettik ama bundan sonrası birilerinin günahını alabilir o yüzden noktaElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2014, 21:42:04saldırmasın diye zaten bir spyerrorcuğum demediği kalmış..Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alttan alttan mesaj veriyor : )
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:42:04 -->-> Daha önceki mesaj 21:39:25 --
bu sefer oltaya geldin spycuğum.SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yakında hissedersin
- 26-05-2014, 21:48:41MisafirBenim icim rahat, yardim istendi yardim ettim.
Simdiye kadar hak etmeyen hic kimseye ne zararim oldu nede saldirdim.
Hak edene her tür kötülüyü yapacaksin.
Hakkini yiyene eger sizde birgün boyun eyerseniz, bilinki herkeze karsi kaybedersiniz.
Ben hasta sorunlu vs olabilirim, ama akilli düsünebiliyorum. Neyin dogru neyin yanlis oldugunu ayit edebiliyorum, allaha sükür. Allaha sükrediyorum, cunku benim hastaligimda olan bir cok insan var, ama durumlari daha kötü.
Yani demek istedigim sey net; Hak edeni baş tacı ederim,hak etmeyeni 2 kelimeyle idam ederim
