SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
spyerror'a saldır dediniz saldırdı, fikir istediniz söyledi.

şimdi de kızdırıp küstürüyosunuz.
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin müşterilerinze de dadanırsa engin bey o zaman bu ılımlı tavrınızı bekliyor olacağım
Konu ve ataşmalar farklı şeyler bu sektörde bazı patronlar yerini etmiş keyfine bakıyor kimileri onların yanlarında artanlara bakıyor kimilerimizde bu forumda sürekli bir şeyler yaparak katkılar sağlamaya ve eldeki imkanlar ile birşeyleri geliştirmeye çalışıyor aslında bunların hepsi zaten neye karşı ? ben konuya bu noktada yorumsuz kalacağım başımıza çok geldi çok da tecrube ettik ama bundan sonrası birilerinin günahını alabilir o yüzden nokta