Benim icim rahat, yardim istendi yardim ettim.
Simdiye kadar hak etmeyen hic kimseye ne zararim oldu nede saldirdim.
Hak edene her tür kötülüyü yapacaksin.
Hakkini yiyene eger sizde birgün boyun eyerseniz, bilinki herkeze karsi kaybedersiniz.
Ben hasta sorunlu vs olabilirim, ama akilli düsünebiliyorum. Neyin dogru neyin yanlis oldugunu ayit edebiliyorum, allaha sükür. Allaha sükrediyorum, cunku benim hastaligimda olan bir cok insan var, ama durumlari daha kötü.
Yani demek istedigim sey net; Hak edeni baş tacı ederim,hak etmeyeni 2 kelimeyle idam ederim