Sizin müşterilerinze de dadanırsa engin bey o zaman bu ılımlı tavrınızı bekliyor olacağım
saldırmasın diye zaten bir spyerrorcuğum demediği kalmış..
alttan alttan mesaj veriyor : )
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:42:04 -->-> Daha önceki mesaj 21:39:25 --
Sen kimi tehdit ediyorsun ?
Daha dogrusu kendini ne saniyorsun, onu anlamis degilim?
Skypeye ekliyip saldirmam icin rica ettigi icinmu bunlar oluyor @Salay bey (:
Bu saat'den sonra kimseye yardim etmiyorum, herkeze hayirli forumlar.
bu sefer oltaya geldin spycuğum.
yakında hissedersin