• 26-05-2014, 20:24:19
    Ne çok botçu varmış ek olarak r10 gibi bir yerde böyle birşeyi test olarak istemek yerine sadece bir kişiden isterseniz sizin yararınıza olur kendinizi hedef göstermişsiniz.
  • 26-05-2014, 20:45:55
    Üyeliği durduruldu
    SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cok sacma bir sistem var ortada bende onu sabahdan berli anlatmaya calisiyorum, skypeden sadece 1 kere tikliyip baklamarini rica ettigim insanlar bile erisim yapamiyor. 1-2 erisim denemeye calisiyorlar direk ip ban. Yani bu bir cözüm degil
    SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet gayet güzel bir koruma olmus

    #Edit;
    Dedigim gibi, konuyla daha ilgilenmiyorum, cidden cok sacma ve komik kaciyor artik (: Bunca kisi sorun yasiyor olup saldiri esnasinda sitenin kapanmasi tesadüf degil. Buraya noktami koyuyorum, sadece sistemi daha gelisdirmeniz gerekdigini, dile getiriyorum. Ama normal site sunucu gibi gücsüz oldugunu yinede dile getirmek istedim.

    Iyi günler.
    ya kaç sayfa okudum, saygılı uslubun var gibi ama alakası yok bence. Kendini kanıtlamak istiyorsun ama burada adama faydan olması lazım. Sunucuyu indirsen nolcak? Adam sonuçta arge yapmak için açmış. Destek olmak yerine köstek olmayalım derim. Artisliğe gerek yok her iki taraf içinde

    Ayrıca blog iyi hızlı açılıyor gayet bende.
  • 26-05-2014, 20:57:38
    Üyeliği durduruldu
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yeni yapıtğımız bir sistemi test ediyoruz ;

    DDOS - Botnet yapma imkanı olan arkadaşlar tüm imkanları ile limitleme olmaksızın

    blog.salay.com.tr 'yi kapatmayı deneyebilir mi ?


    Not test için sadece bu domain e koruma sistemleri uygulanmıştır. Hassasiyet ve yardımlarınız için teşekkür ederiz.


    Kapatabilen arkadaş özel mesaj atarsa nasıl başarılı oldugunu cok mutlu olacaz

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:37:00 -->-> Daha önceki mesaj 16:34:43 --

    ilk botnet geliyor 40K bot sanırım başarısız yapan arkadaşa teşekkürler
    Merhaba;

    eğer halen testiniz ve botnet & ddos saldırısı devam ediyorsa altta linkini vereceğim Wordpress için özel olarak hazırlamış olduğumuz Cache yazılımızı blog.salay.com.tr adresinize test için kurabilirmisiniz ? Bu saldırıların toplam etkilerini %80 düşürmesi gerekli yazılımın.

    Markafem Cache yazılım: https://www.r10.net/wordpress-tema-am...rdine-son.html

    Eğer sisteme faydası olursa bu tip durumlar için mükemmel olur
  • 26-05-2014, 21:00:22
    spyerror'a saldır dediniz saldırdı, fikir istediniz söyledi.

    şimdi de kızdırıp küstürüyosunuz.
  • 26-05-2014, 21:02:16
    sunucuoptimizasyon.com
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    spyerror'a saldır dediniz saldırdı, fikir istediniz söyledi.

    şimdi de kızdırıp küstürüyosunuz.
    Sizin müşterilerinze de dadanırsa engin bey o zaman bu ılımlı tavrınızı bekliyor olacağım
  • 26-05-2014, 21:08:39
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    spyerror'a saldır dediniz saldırdı, fikir istediniz söyledi.

    şimdi de kızdırıp küstürüyosunuz.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin müşterilerinze de dadanırsa engin bey o zaman bu ılımlı tavrınızı bekliyor olacağım
    Konu ve ataşmalar farklı şeyler bu sektörde bazı patronlar yerini etmiş keyfine bakıyor kimileri onların yanlarında artanlara bakıyor kimilerimizde bu forumda sürekli bir şeyler yaparak katkılar sağlamaya ve eldeki imkanlar ile birşeyleri geliştirmeye çalışıyor aslında bunların hepsi zaten neye karşı ? ben konuya bu noktada yorumsuz kalacağım başımıza çok geldi çok da tecrube ettik ama bundan sonrası birilerinin günahını alabilir o yüzden nokta
  • 26-05-2014, 21:10:27
    xyz sitelerine saldıran çapulcu belli oldu
  • 26-05-2014, 21:42:04
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin müşterilerinze de dadanırsa engin bey o zaman bu ılımlı tavrınızı bekliyor olacağım
    saldırmasın diye zaten bir spyerrorcuğum demediği kalmış..
    alttan alttan mesaj veriyor : )

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:42:04 -->-> Daha önceki mesaj 21:39:25 --

    SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen kimi tehdit ediyorsun ?
    Daha dogrusu kendini ne saniyorsun, onu anlamis degilim?
    Skypeye ekliyip saldirmam icin rica ettigi icinmu bunlar oluyor @Salay bey (:
    Bu saat'den sonra kimseye yardim etmiyorum, herkeze hayirli forumlar.
    bu sefer oltaya geldin spycuğum.
    yakında hissedersin
  • 26-05-2014, 21:48:41
    Misafir
    Benim icim rahat, yardim istendi yardim ettim.
    Simdiye kadar hak etmeyen hic kimseye ne zararim oldu nede saldirdim.
    Hak edene her tür kötülüyü yapacaksin.
    Hakkini yiyene eger sizde birgün boyun eyerseniz, bilinki herkeze karsi kaybedersiniz.
    Ben hasta sorunlu vs olabilirim, ama akilli düsünebiliyorum. Neyin dogru neyin yanlis oldugunu ayit edebiliyorum, allaha sükür. Allaha sükrediyorum, cunku benim hastaligimda olan bir cok insan var, ama durumlari daha kötü.
    Yani demek istedigim sey net; Hak edeni baş tacı ederim,hak etmeyeni 2 kelimeyle idam ederim