• 26-05-2014, 18:15:19
    SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Su an zaten girebilirsiniz keseli tam bi saat ve bir kac dakika oldu, su an acilmasi gayet normal SAldiri 24 saat acik birakcaz demedikki.
    En iyisi sizin tekrar saldırı yapmanızdır yoksa kaç defa ben kapattım desenizde konu sahibi site kapalıydı zaten dedikçe inandırıcı olmayacak.
  • 26-05-2014, 18:15:33
    Üyeliği durduruldu
    SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Su an zaten girebilirsiniz keseli tam bi saat ve bir kac dakika oldu, su an acilmasi gayet normal SAldiri 24 saat acik birakcaz demedikki.
    @Salay izniniz var ise arkadaş tekrar saldırı yapsın hocam bir bakalım bende deneyeceğim girmeyi bir bakalım?
  • 26-05-2014, 18:16:42
    SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Su an zaten girebilirsiniz keseli tam bi saat ve bir kac dakika oldu, su an acilmasi gayet normal SAldiri 24 saat acik birakcaz demedikki.
    Tekrar söylediğim gibi atak yapan tekrar yapar beklemedeyiz bu gönderdiğiniz average ları ancak %10 oynattı ki bu sadece test ortamı siteyide kapatan o olmadı maalesef nitekim su anda acık ve sesinizi duymaya muhtaç ve devam da ediyorsunuz an itibarı ile

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:16:42 -->-> Daha önceki mesaj 18:15:34 --

    neonsunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Salay izniniz var ise arkadaş tekrar saldırı yapsın hocam bir bakalım bende deneyeceğim girmeyi bir bakalım?
    zaten yapıyorlar su anda
  • 26-05-2014, 18:16:49
    Misafir
    xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyisi sizin tekrar saldırı yapmanızdır yoksa kaç defa ben kapattım desenizde konu sahibi site kapalıydı zaten dedikçe inandırıcı olmayacak.
    Her site down oldugunda o vakit oynama yapiyorum desin ? Yani su an bende site bile acmiyor ipyi bile banlamislar, sistem sacma bir sistem, sorun orda(:
  • 26-05-2014, 18:17:57
    SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her site down oldugunda o vakit oynama yapiyorum desin ? Yani su an bende site bile acmiyor ipyi bile banlamislar, sistem sacma bir sistem, sorun orda(:
    siteye bakmak için pingdom u kullanabilirsiniz belkide o yuzden indirdim kendine gelemedi diye sevinmişsinzdir ekibiniz ile
  • 26-05-2014, 18:18:04
    Misafir
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar söylediğim gibi atak yapan tekrar yapar beklemedeyiz bu gönderdiğiniz average ları ancak %10 oynattı ki bu sadece test ortamı siteyide kapatan o olmadı maalesef nitekim su anda acık ve sesinizi duymaya muhtaç ve devam da ediyorsunuz an itibarı ile

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:16:42 -->-> Daha önceki mesaj 18:15:34 --



    zaten yapıyorlar su anda
    Hayir, su an bizim tarafimizdan hic bir saldiri gerceklesdirilmiyor (:
    Burdan zaten niyetinizi belli etmis oldunuz, ben cevabimi aldim tesekkür ederim.
    Kanitliyacagimida kanitladim, iyi günler herkeze hayirli forumlar.
  • 26-05-2014, 18:19:22
    SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayir, su an bizim tarafimizdan hic bir saldiri gerceklesdirilmiyor (:
    Burdan zaten niyetinizi belli etmis oldunuz, ben cevabimi aldim tesekkür ederim.
    Kanitliyacagimida kanitladim, iyi günler herkeze hayirli forumlar.
    kanıtladığınız tek şey bütün gün f5 yaptığınız oldu yapabilen şu anda da yapar iyi günler
  • 26-05-2014, 18:19:51
    Bende hem salay.com.tr hemde blog açılmıyor öncelikle şirketten sonrasında hem fransadan hemde ingiltereden ve en son vpn ile hollanda üzerinden denedim sanırım çalışma var açılmıyor.
  • 26-05-2014, 18:19:57
    Misafir
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kanıtladığınız tek şey bütün gün f5 yaptığınız oldu yapabilen şu anda da yapar iyi günler
    O zaman sadece sunu diyorum " Yiyorsa tüm ipleri ac ? "