Su an zaten girebilirsiniz keseli tam bi saat ve bir kac dakika oldu, su an acilmasi gayet normal

SAldiri 24 saat acik birakcaz demedikki.
Tekrar söylediğim gibi atak yapan tekrar yapar beklemedeyiz bu gönderdiğiniz average ları ancak %10 oynattı ki bu sadece test ortamı siteyide kapatan o olmadı maalesef nitekim su anda acık ve sesinizi duymaya muhtaç ve devam da ediyorsunuz an itibarı ile
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:16:42 -->-> Daha önceki mesaj 18:15:34 --
@Salay izniniz var ise arkadaş tekrar saldırı yapsın hocam bir bakalım bende deneyeceğim girmeyi bir bakalım?
zaten yapıyorlar su anda