Su an zaten girebilirsiniz keseli tam bi saat ve bir kac dakika oldu, su an acilmasi gayet normal

SAldiri 24 saat acik birakcaz demedikki.
En iyisi sizin tekrar saldırı yapmanızdır yoksa kaç defa ben kapattım desenizde konu sahibi site kapalıydı zaten dedikçe inandırıcı olmayacak.