SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Su an zaten girebilirsiniz keseli tam bi saat ve bir kac dakika oldu, su an acilmasi gayet normal SAldiri 24 saat acik birakcaz demedikki.
En iyisi sizin tekrar saldırı yapmanızdır yoksa kaç defa ben kapattım desenizde konu sahibi site kapalıydı zaten dedikçe inandırıcı olmayacak.