En iyisi sizin tekrar saldırı yapmanızdır yoksa kaç defa ben kapattım desenizde konu sahibi site kapalıydı zaten dedikçe inandırıcı olmayacak.
Her site down oldugunda o vakit oynama yapiyorum desin ? Yani su an bende site bile acmiyor ipyi bile banlamislar, sistem sacma bir sistem, sorun orda(: