Plesk 11 tespit edilemeyen sorun.
24
●1.553
- 15-05-2014, 10:21:42evet root gözüküyor atınca ama ben attıktan sonra mysql kullanıcısını yetkilendiriyorum. fakat sonuç yine aynıtapsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2014, 10:42:19Öncelikle bu doğru bir aktarım yöntemi değil. Eğer panel plesk ise tablolar pleskden açılmadığından tablolar alan adları altında görünmeyecektir.demirelce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pleski eskiden migration yapmak en kolay yol olur. Diskte bu işleri yapacak kadar yer açmak için alan adlarının logs dizini altındaki logları boşaltmak yeterli olabilirdi.
Ama bu yönteme mecburiyet var ise chown mysql:mysql komutuna ek ilgili dizinlere chmod 660 ile yazma izinlerini düzenlemek gerekir. - 15-05-2014, 10:52:56hocam ilginiz için teşekkür ederim.
Fakat dediğiniz gibi mysql kullanıcısını yetkilendiriyorum. yazma izninide 660 olarak ayarlıyorum yine sonuç aynı local makinemdede .frm dosyalarını atıyorum yine aynı
Daghan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-05-2014, 23:36:27eski sanal makina duruyor mu?
İkinci bir disk eklemeye gerek yoktu bu durumda.
Sanal makina diskini büyütüp komut ile büyütmek gerekiyordu diski(expand)
Sonra gereksiz logları silip restart edince server ı tertemiz eski duruma dönüyordu.
Keşke dün girseydim r10 a. Çözerdim sorunu hiç zorlanmadan. Sanal makinaları siz mi yönetiyorsunuz yoksa ssh ile mi bağlısınız burası önemliydi. - 16-05-2014, 11:21:17evet sadece .frm dosyasını atıyorum db.opt atmıyorum fakat tabloları görüyor tablo içeriğine girmiyortapsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet sunucu yönetimi bendeydikeşke burda olsaydınız hallederdik fakat kısmet işte olmadı mecburen müşterilerin mağduriyeti anlaşarak hallettik tüm zararlarını karşıladık bize iraz pahallıya patladı ama ne yapalım kısmet artık.PcMaKeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilgilenen tüm arkadaşlara teşekkür ederim.