eski sanal makina duruyor mu?
İkinci bir disk eklemeye gerek yoktu bu durumda.
Sanal makina diskini büyütüp komut ile büyütmek gerekiyordu diski(expand)
Sonra gereksiz logları silip restart edince server ı tertemiz eski duruma dönüyordu.
Keşke dün girseydim r10 a. Çözerdim sorunu hiç zorlanmadan. Sanal makinaları siz mi yönetiyorsunuz yoksa ssh ile mi bağlısınız burası önemliydi.