evet root gözüküyor atınca ama ben attıktan sonra mysql kullanıcısını yetkilendiriyorum. fakat sonuç yine aynı
Öncelikle bu doğru bir aktarım yöntemi değil. Eğer panel plesk ise tablolar pleskden açılmadığından tablolar alan adları altında görünmeyecektir.
Pleski eskiden migration yapmak en kolay yol olur. Diskte bu işleri yapacak kadar yer açmak için alan adlarının logs dizini altındaki logları boşaltmak yeterli olabilirdi.
Ama bu yönteme mecburiyet var ise chown mysql:mysql komutuna ek ilgili dizinlere chmod 660 ile yazma izinlerini düzenlemek gerekir.