dosyalar myisam frm dosyalarının yanında db.opt gibi bir dosya vardır onu atmayacaksınız üzerine.
evet sadece .frm dosyasını atıyorum db.opt atmıyorum fakat tabloları görüyor tablo içeriğine girmiyor
eski sanal makina duruyor mu?
İkinci bir disk eklemeye gerek yoktu bu durumda.
Sanal makina diskini büyütüp komut ile büyütmek gerekiyordu diski(expand)
Sonra gereksiz logları silip restart edince server ı tertemiz eski duruma dönüyordu.
Keşke dün girseydim r10 a. Çözerdim sorunu hiç zorlanmadan. Sanal makinaları siz mi yönetiyorsunuz yoksa ssh ile mi bağlısınız burası önemliydi.
evet sunucu yönetimi bendeydikeşke burda olsaydınız hallederdik fakat kısmet işte olmadı mecburen müşterilerin mağduriyeti anlaşarak hallettik tüm zararlarını karşıladık bize iraz pahallıya patladı ama ne yapalım kısmet artık.
ilgilenen tüm arkadaşlara teşekkür ederim.