Daghan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türkiye'de 1 Gbps, Sınırsız Trafik Başlıyor!
29
●3.283
- 02-04-2014, 15:00:38@KaizenGGG bahsettiği üzere, benzer şekilde bu kampanyadan kendi ATX sunucumuz ile katılabilir miyiz? Yada benzer özellikte ATX sunucu barındırma kapmanyası yapmayı düşünüyormusunuz?
Örneğin aşağıdaki kabin kampanyanızı güncelleseniz? 200/200MBit hat yerine 300-400MBit hat yada 1GBit hat üzerinde garanti 300MBit Upload gibi. Hatta full rack vermenizee gerek yok Half Rack içerisine 4+ ATX kasa sığar sanırım.
https://www.r10.net/dedicated-server-...niz-olsun.html - 02-04-2014, 23:20:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bu işin pir'isin abiDaghan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2014, 05:14:25Yavaş yavas avrupayı yakalıyoruz. Türkiye'de 1Gbps unmetered görebilecegim aklıma gelmezdi.
Tebrikler - 03-04-2014, 13:13:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Turk insanı azimlidir.
Cok yakında Avrupa'ya eldeki imkanlara rağmen bir sol çekeriz
- 03-04-2014, 19:53:51KaizenGGG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DGN Teknoloji'den co-location network erişimi kapsamında hizmet alan veya kabin kampanyamızdan yararlanan veya "Ayrılmış Alan" hizmeti alan tüm müşterilerimizin Nisan ayı boyunca toplam hat kapasitelerini ücretsiz 1Gbps'e yükseltiyoruz.
Toplam 1Gbps üzeri erişim satın alan müşterilerimize ise kapasitelerine ek 1Gbps daha tanımlıyoruz.
Mevcut müşterilerimiz bu imkandan yararlanabilecekleri gibi, yeni hizmet satın alanlar içinde yine Nisan ayı boyunca bu kapasiteyi sağlayacağız. - 04-04-2014, 08:33:23Çok güzel hizmet Dağhan Bey fakat ben şundan bahsediyorum. Küçük bayiler için, örnek olarak tek sunucu barındıracaklar için bir kampanya düzenleseniz.Daghan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle sağlam bir kampanya tüm Türkiye'de ses getirir diye düşünüyorum