@KaizenGGG bahsettiği üzere, benzer şekilde bu kampanyadan kendi ATX sunucumuz ile katılabilir miyiz? Yada benzer özellikte ATX sunucu barındırma kapmanyası yapmayı düşünüyormusunuz?
Örneğin aşağıdaki kabin kampanyanızı güncelleseniz? 200/200MBit hat yerine 300-400MBit hat yada 1GBit hat üzerinde garanti 300MBit Upload gibi. Hatta full rack vermenizee gerek yok Half Rack içerisine 4+ ATX kasa sığar sanırım.
https://www.r10.net/dedicated-server-...niz-olsun.html