• 20-03-2014, 11:05:51
    #1


    Ülkemizde veri merkezi sektörünü değiştiren ve geliştiren öncü kampanyalarımıza bir yenisini daha ekliyoruz.

    Avrupa veri merkezlerinden hizmet alanlar, bol trafik tüketenler için Türkiye'ye taşınma vakti geldi.

    Co-location Sunucu Barındıranlar...

    Co-location sunucu hizmeti satın alanlar; bu ay işinizi büyütmenin, müşterilerinize birbirinden güzel kampanyalar hazırlamanın tam zamanı..

    DGN Teknoloji'den co-location network erişimi kapsamında hizmet satın alanlar, kabin kampanyamızdan yararlanlar veya "Ayrılmış Alan" hizmetlerimizden birini kullanan tüm müşterilerimizin Nisan ayı boyunca toplam hat kapasitelerini ücretsiz 1Gbps'e yükseltiyoruz.

    Erişim kapasiteleri 1Gbps üzerinde olan müşterilerimize ise kapasitelerine ek 1Gbps daha tanımlıyoruz.

    Mevcut müşterilerimiz bu imkandan yararlanabilecekleri gibi, yeni hizmet satın alanlar için de yine Nisan ayı boyunca ücretsiz ek kapasiteyi sağlıyoruz.

    İnterneti özgürce kullan Türkiye!


    Kiralık Sunucu

    Aylık veri transfer limiti olmaksınız 1Gbps port hızı, Türkiye erişim imkanı ile HP sunucular sizleri bekliyor.

    HP ProLiant ML110-G6
    4 x Intel Xeon x3430 (2.4GHz 4 Core, 4 Threads, 8 MB Cache),
    8GB DDR3 1333Mhz ECC
    500GB 32Mb Cache SATA2
    1Gbps Port, Sınırsız Trafik
    /29 IP adresi (5 adet kullanılabilir)

    550TL/Ay+kdv

    Kısıtlı sayıdaki stoğun yer aldığı kampanyadan yararlanmak için fırsatı yakalayın.

    EK HDD
    +120GB SSD 550Mb/510Mb 30 TL/Ay
    +500Gb 7.2K 3.5in HDD 20 TL/Ay

    EK RAM
    +8Gb 1333 ECC Ram 100 TL/Ay


    http://www.youtube.com/watch?v=HfG6avmHau8



    *1 Gbps port hızı kullanıma göre farklılık gösterebilir, garanti edilen transfer miktarı 200Mbps'dir.
  • 20-03-2014, 11:18:35
    #2
    herkesin beklediği an geldi demektir başarılar.
  • 20-03-2014, 11:30:02
    #3
    Havada adrenalin kokusu var
  • 20-03-2014, 11:44:33
    #4
    20 Mart 2014 Perşembe, Türkiye'de internet alt yapısı nihayet gelişiyor!
  • 20-03-2014, 11:45:45
    #5
    Böyle haberler duymak güzel başarılar.
  • 20-03-2014, 11:55:23
    #6
    Administrator
    Tebrikler, böyle güzel gelişmeleri duymak gerçekten gurur veriyor. Diğer verimerkezleride yarış içerisine girmek isteyecektir. 20 mart Türkiye'de 1gbit ve üstü uygun hizmet için ilk adım diyebiliriz
  • 20-03-2014, 12:01:59
    #7
    Dağhan Bey, bence garanti edilen transfer miktarını biraz daha yüksek tutmalısınız.

    Biz bile DC bayisi olmamıza rağmen 1gbit port üzerinden 150mbit garantili 250mbit hattı, kdv dahil 400 TL'den sağlayabiliyorken, sizlerin imkanları çok daha geniş..

    Buyrun hatta bakabilirsiniz; http://goo.gl/3Utqpb

    Şu anki Türkiye şartlarında 200 mbit çok da büyük bir değer değil, kampanyanız revize edilirse çok daha büyük ilgi görecektir diye düşünüyorum.
  • 20-03-2014, 12:22:04
    #8
    Tebrikler Dağhan bey, bu tür gelişmeleri görmek bizleri sevindiriyor =)
  • 20-03-2014, 12:26:37
    #9
    gerçekten tebrik etmek lazım dahada gelişir büyürüz inşallah