• 13-12-2013, 12:32:56
    #1
    http://www.online.net/fr/serveur-dedie/dedibox-lt2k14

    Bu paketi 3 ip ile beraber ne kadar ücrete sağlarsınız?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:32:56 -->-> Daha önceki mesaj 10:53:37 --

    Konu kaldırılabilir.
  • 13-12-2013, 19:01:07
    #2
    Yorumcu var Profil linki: https://www.r10.net/members/12397-yorumcu.html

    Yorumcudan aldım ben gayet uygun fiyat verdi ve anındada ilgileniyor skypeden tavsiye ederim almadıysan.
  • 17-12-2013, 02:22:24
    #3
    Bu firma şu an nasıl acaba ? hatları ? kalitesi ? bilgisi olan arkadaş yazarmı acaba yorumcu haricinde
  • 17-12-2013, 10:16:20
    #4
    TheGeneraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu firma şu an nasıl acaba ? hatları ? kalitesi ? bilgisi olan arkadaş yazarmı acaba yorumcu haricinde
    Hazirandan beri kullanmıyordum online.net geçen ay kullanmak nasip oldu. Bence hatları gayet iyidi eskiye nazaran ve 300mbit garanti hat olmasına rağmen 500 mbit ile 700mbit arasını düzenli olarak kullandık.Arada tr pingleri dengesizleşti 1 yada 2 kez ama o kadarının ovh da da yaşıyorum.
  • 17-12-2013, 12:02:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Almak isteyen varsa yardımcı olabilirim. sunucudestek skype adresimi ekleyebilirsiniz.
  • 17-12-2013, 17:05:54
    #6
    Tymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazirandan beri kullanmıyordum online.net geçen ay kullanmak nasip oldu. Bence hatları gayet iyidi eskiye nazaran ve 300mbit garanti hat olmasına rağmen 500 mbit ile 700mbit arasını düzenli olarak kullandık.Arada tr pingleri dengesizleşti 1 yada 2 kez ama o kadarının ovh da da yaşıyorum.
    Bu ping dengesizleşmesi kısa sürelimi acaba yani gün boyumu sürüyor yoksa belli bir saatler arasındamı oldu bilgi verirmisiniz
  • 17-12-2013, 17:09:28
    #7
    TheGeneraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ping dengesizleşmesi kısa sürelimi acaba yani gün boyumu sürüyor yoksa belli bir saatler arasındamı oldu bilgi verirmisiniz
    Sadece akşamları yavaşlama olmakta onunda nedeni yurt dışı datacenter'lar değil Türk Telekom yurt dışı çıkış pop noktalarında ki yavaşlık. Bu tüm y.dışı veri merkezleri için geçerli ondan onlinet.net, ovh, redstation, softlayer, leaseweb v.s ayrımı yapılmasın sorun bizim altyapımızda

    Detaylı konu bilgilendirmesi için burdan bilgi alabilirsiniz : https://www.r10.net/datacenter/117573...-new-post.html
  • 05-05-2014, 12:13:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Artık tamamen Türkiye'ye satışları durdurdular, bu sabah itibari ile gelen maili sizle paylaşıyorum. Ellerinde açık olan hesapların kıymetini bilin, online.net sunucu ihtiyacı olanlarda skypdan bana ulaşabilirler mevcut hesapdan kârsız yardımcı olabilirim.

    Bonjour,  
    
    Sorry but Turkey Customer is not allow to order for the moment.  
    
    Cordialement,
    
    --  Vincent R.
  • 05-05-2014, 13:07:26
    #9
    Konu biraz hortlamış ama arayanların ulaşabilmesi için:
    Tarafımızdaki sunucular Online.net alt yapısında özel oluşturulmuş paketlerdir.
    Tüm paketlerde DDOS koruması mevcuttur.
    Paket özellik ve detayları: http://www.yoncu.com/sunucu