Bu firma şu an nasıl acaba ? hatları ? kalitesi ? bilgisi olan arkadaş yazarmı acaba yorumcu haricinde
Hazirandan beri kullanmıyordum online.net geçen ay kullanmak nasip oldu. Bence hatları gayet iyidi eskiye nazaran ve 300mbit garanti hat olmasına rağmen 500 mbit ile 700mbit arasını düzenli olarak kullandık.Arada tr pingleri dengesizleşti 1 yada 2 kez ama o kadarının ovh da da yaşıyorum.