• 04-12-2013, 02:04:07
    #28
    i7 2600 işlemci makina aldım ve çok memnunum çokda uygun fiyat veriyor Engin bey çok teşekkürler, saygılarımla..
  • 04-12-2013, 02:05:35
    #29
    Engin ağabey yapmışsın yine yapacağını.

    Yakın sürede kaçırmadan stokları alacağım bir tane daha r210'dan.

    Hayırlı işler.
  • 06-12-2013, 02:20:48
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Sayfa.net = Number1

    Engin Beyi değerlendirmeye zaten gerek... Son derece kurumsal, sağduyulu, yardımsever birisi.
  • 08-12-2013, 17:12:13
    #31
    Tarafımdan önceden 1 sunucu alınmıştı. İkinci sunucuyu da aldık. Engin bey bazı optimizasyonlar hakkında da yardımcı oldu. Kendisine teşekkür ederim.
    İnşallah uzun süre sorunsuz bir şekilde çalışırız.
  • 12-12-2013, 12:27:54
    #32
    Model 5
    Model 13 alındı.
  • 17-12-2013, 04:10:01
    #33
    Model - 13 Alındı.

    Engin bey sağolsun çok yardımcı oldu.
  • 17-12-2013, 10:35:01
    #34
    Merhaba, cpanel/whm biz aldğımızda kurulum ve güvenlik ayarları tarafınızdan yapılıyormu? ücreti var ise nedir acaba? teşekkürler
  • 17-12-2013, 12:17:16
    #35
    jameryqare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, cpanel/whm biz aldğımızda kurulum ve güvenlik ayarları tarafınızdan yapılıyormu? ücreti var ise nedir acaba? teşekkürler
    sunucuyu işletim sistemi (esxi, centos, windows) kurup teslim ediyoruz. panel ve ek yazılım desteği sağlamıyoruz.
  • 17-12-2013, 19:30:47
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    4 adet R210,
    1 adet i5 teslim alındı.