Sayfa.NET - 2013e veda kampanyası
38
●11.197
- 04-12-2013, 02:04:07i7 2600 işlemci makina aldım ve çok memnunum çokda uygun fiyat veriyor Engin bey çok teşekkürler, saygılarımla..
- 17-12-2013, 10:35:01Merhaba, cpanel/whm biz aldğımızda kurulum ve güvenlik ayarları tarafınızdan yapılıyormu? ücreti var ise nedir acaba? teşekkürler
- 17-12-2013, 12:17:16sunucuyu işletim sistemi (esxi, centos, windows) kurup teslim ediyoruz. panel ve ek yazılım desteği sağlamıyoruz.jameryqare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle