Konu
Sayfa.NET - 2013e veda kampanyası
04-12-2013, 02:04:07
#28
XrouRamein
i7 2600 işlemci makina aldım ve çok memnunum çokda uygun fiyat veriyor Engin bey çok teşekkürler, saygılarımla..