Konu
Sayfa.NET - 2013e veda kampanyası
08-12-2013, 17:12:13
#31
Biyolog
Tarafımdan önceden 1 sunucu alınmıştı. İkinci sunucuyu da aldık. Engin bey bazı optimizasyonlar hakkında da yardımcı oldu. Kendisine teşekkür ederim.
İnşallah uzun süre sorunsuz bir şekilde çalışırız.