Digitalocean imaj alıp yüklemeye izin veriyorsa mümkün.
Ki imaj alma seçeneği vardı sanırım ama alınan imaj farklı model vpse yükleniyor mu ona emin değilim, disk boyutları farklıysa ordan problem çıkarma ihtimali var, digitaloceana ticket atarsanız daha sağlıklı bir yanıt alırsınız.
Sunucumu taşımak istiyorum.
27
●1.499
- 21-09-2013, 12:18:47
- 21-09-2013, 23:04:04Üyeliği durdurulduAynen oyle oluo yardımcı olabilirmisiniz?mrtoxic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2013, 06:39:34Üyeliği durdurulduSayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Skypeye ekledim hocam yardımcı olursanız sevinirim
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 06:39:34 -->-> Daha önceki mesaj 05:42:41 --
Konu kitlene bilir Kendim haletim Sorunsuz Şekilde Bi yardım etmediniz
- 22-09-2013, 08:33:11nasıl hallettiğini paylaşıp o büyüklüğü göster haydi!Smokin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2013, 23:27:10Üyeliği durdurulduAnlatim backups yaptım sunucumu önce panelde Sonra Yeni sunucu oluşturdumSayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

resimde görüldügü gibi eski sunucumu kopyaladım Aslında cok basitmiş
- 22-09-2013, 23:29:58ozel msg atsaydın anlatırdımdapzar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

