Merhaba Arkadaşlar ,
https://www.digitalocean.com ' Aldıgiım 160$ paketi 80$ taşımak istiyorum Hiç bi ayar bozulmadan Ücretli Şekilde Yardımcı olucak birisi varmı pm atarsanız cok sevinirim.
Sunucumu taşımak istiyorum.
27
●1.499
- 20-09-2013, 22:03:03Üyeliği durduruldusistemde ne kurulu ?Smokin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangi dosyalar var ? - 20-09-2013, 22:09:09Üyeliği durduruldutaşıyız abim bir hatamız varsa afolaCnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:09:09 -->-> Daha önceki mesaj 22:08:02 --
sistemde panel yokmu ?Smokin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-09-2013, 22:10:46Üyeliği durdurulduPanel yok putty Den işlem yapıorum Mysql De MyAdmin kurulu sadece Cok iyi optime Vardır Ayarlar bozulmadan taşıcak adam arıorum kendimde taşırımda korkuorum ayarlar patlicak dieSunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2013, 22:54:05Üyeliği durduruldutaşıyız abi incelenmesi gerekCnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle