SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
taşıyız abim bir hatamız varsa afola

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:09:09 -->-> Daha önceki mesaj 22:08:02 --



sistemde panel yokmu ?
Panel yok putty Den işlem yapıorum Mysql De MyAdmin kurulu sadece Cok iyi optime Vardır Ayarlar bozulmadan taşıcak adam arıorum kendimde taşırımda korkuorum ayarlar patlicak die