• 20-09-2013, 22:56:35
    #10
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    taşıyız abi incelenmesi gerek
    İncele sen ama halledersin benim 1 sunucuyu taşımıştın teamden hop hop 4-5 ssh komutla hatırladın mı?
  • 20-09-2013, 22:57:12
    #11
    Üyeliği durduruldu
    If you follow the instructions here:

    https://www.digitalocean.com/communi...sing-snapshots

    You can resize down to a lower size

    -Josh

    Ticket attım hocam burdaki sistemler farklı biraz
  • 20-09-2013, 22:57:39
    #12
    Üyeliği durduruldu
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İncele sen ama halledersin benim 1 sunucuyu taşımıştın teamden hop hop 4-5 ssh komutla hatırladın mı?
    yarın ögleden sonra müsait olcam yarın bilgileri yolların inceleyiz.
  • 20-09-2013, 23:02:02
    #13
    Üyeliği durduruldu
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın ögleden sonra müsait olcam yarın bilgileri yolların inceleyiz.
    Peki hocam Haledelim yarın Boş yere her ay 160$ Ödüorum
  • 21-09-2013, 09:38:57
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Konu Güncel.
  • 21-09-2013, 09:41:56
    #15
    anlatayım istersrn hocam
  • 21-09-2013, 10:52:07
    #16
    Hocam neden bu sunucuyu kullanmak istemediğinizi öğrenebilir miyim acaba?
  • 21-09-2013, 10:55:27
    #17
    Üyeliği durduruldu
    aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam neden bu sunucuyu kullanmak istemediğinizi öğrenebilir miyim acaba?
    7 Aylık sunucum Herşey düzenli şekilde. içinde bozulsun istemiorum.
  • 21-09-2013, 12:16:20
    #18
    arkadaş normal taşımaktan bahsetmiyor sanırım sunucu kopyasını alıp taşımaktan söz ediyor anladığım kadarıyla çünkü hiçbirşey bozulmasın diyor
    sunucu imajı alınacak