• 19-08-2013, 17:37:10
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cd komutuyla dizinlere geçiş yapabilirsiniz.

    Örnek /home/username/files dizinine geçiş yapmak için.

    cd /home/username/files komutunu kullanırsınız, bir geri gitmek için cd .. komutu kullanılabilir, ana dizine dönüş için ise cd komutu yeterlidir.
    Hocam tam da söylemek istediğim buydu. cd komutu ile dizine gidilebiliyor fakat ben dosyanın hangi dizinde olduğunu bilmiyorum.

    Bunu nasıl öğrenebilirim.? Sorusuydu asıl olan sorum.Adam akıllı bir döküman da yok int. olanların %90 kopya veya aynı ..
  • 19-08-2013, 18:21:32
    #47
    sunucuoptimizasyon.com
    locate dosyaismi veya whereis dosyaismi şeklinde arama yapabilirsiniz.

    Ama kopyada olsa aynıda olsa o dökümanlara bir göz atmanızı öneririm, yoksa işiniz zor.
  • 19-08-2013, 20:37:37
    #48
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    locate dosyaismi veya whereis dosyaismi şeklinde arama yapabilirsiniz.

    Ama kopyada olsa aynıda olsa o dökümanlara bir göz atmanızı öneririm, yoksa işiniz zor.
    Çözüm buldum. sftp ile servera bağlandım.
    var/ zpanel hostdata yoluyla site hesaplarına ulaşıyorum.Bu şekilde de
    cd dosya yolu dedim. Hemen ilgili dizine gittim.

    unzip dosyaadı yapıp kısa sürede dışa akardı.
    Artık site taşıma işi daha kolay oldu
    Cevapların için teşekkür ederim Elazığlı168

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:37:37 -->-> Daha önceki mesaj 18:38:03 --

    Sitelerin hızlarında herhangibir değişiklik olmamasına karşın bu zpanel beni çıldırtacak. Ne phpmyadmine nede başka birşeye girebiliyorm. Bekliyor bekliyor ve sonunda koopuyor tekrar admin girişi yapıyorum.

    Kesinlikle ve kesinlikle zpanel ile vakit harcamayın.
    Bunu daha önce 1-2 yerde okumuştum.Çok ram yiyor diye... Hakikaten de öyle..
    Şuan işlerim yarım kaldı ne yaptıysam olmadı. Yeni domain aktifleştiremedim.
  • 19-08-2013, 21:05:13
    #49
    sunucuoptimizasyon.com
    eneess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözüm buldum. sftp ile servera bağlandım.
    var/ zpanel hostdata yoluyla site hesaplarına ulaşıyorum.Bu şekilde de
    cd dosya yolu dedim. Hemen ilgili dizine gittim.

    unzip dosyaadı yapıp kısa sürede dışa akardı.
    Artık site taşıma işi daha kolay oldu
    Cevapların için teşekkür ederim Elazığlı168

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:37:37 -->-> Daha önceki mesaj 18:38:03 --

    Sitelerin hızlarında herhangibir değişiklik olmamasına karşın bu zpanel beni çıldırtacak. Ne phpmyadmine nede başka birşeye girebiliyorm. Bekliyor bekliyor ve sonunda koopuyor tekrar admin girişi yapıyorum.

    Kesinlikle ve kesinlikle zpanel ile vakit harcamayın.
    Bunu daha önce 1-2 yerde okumuştum.Çok ram yiyor diye... Hakikaten de öyle..
    Şuan işlerim yarım kaldı ne yaptıysam olmadı. Yeni domain aktifleştiremedim.
    Kaynaklarınız zaten az, ram fazla kullanıyor demişsiniz zaten 512 mb raminiz var, tek çekirdekçe işlemciniz, panelde dolaştığınızda bile o işlemci yüzde yüzlere vurup iner sizin sorununuz panel değil vps kaynaklarının yetersiz oluşu. Tek avantaj disklerin ssd olması ama işlemci darboğaz yaptıktan sonra ssd nin de bir olayı kalmıyor.
  • 20-08-2013, 02:19:47
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Digitalocean'da disk ilerde yetmezse alanı büyütebilirsiniz.
    https://www.digitalocean.com/communi...sing-snapshots

    Olay şu şekilde oluyor.
    1)Önce sunucuyu kapatın.
    2)Snapshot oluşturun.
    3)Yeni bir sunucu oluşturun(hangi disk boyutunda istiyorsanız)
    4)Select Droplet Image kısmında daha önce aldığınız snapshot imajını seçin.
  • 20-08-2013, 10:09:44
    #51
    S4l1h adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Digitalocean'da disk ilerde yetmezse alanı büyütebilirsiniz.
    https://www.digitalocean.com/communi...sing-snapshots

    Olay şu şekilde oluyor.
    1)Önce sunucuyu kapatın.
    2)Snapshot oluşturun.
    3)Yeni bir sunucu oluşturun(hangi disk boyutunda istiyorsanız)
    4)Select Droplet Image kısmında daha önce aldığınız snapshot imajını seçin.
    Bilgi için teşekkür ederim.
    Elazığlı arkadaşım doğru söylüyor..Ram yetmiyor. Ram i arttırmak gerek.
    ssh de free çıktısına bakar mısınız? Hale bakın.
    http://u1308.hizliresim.com/1d/n/rpymt.png

    Şimdi bu server faliyette iken yeni bir server kuruyorum.
    1Gb ram 30Gb disk 2Tb traffic

    Yazılım olarak aşağıdakileri kuracağım. Ve sonrasında alacağım performası göreceğiz.
    ubuntu
    nginx
    php5-fpm
    apc cache
    mysql
    varnish
  • 21-08-2013, 18:06:09
    #52
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    locate dosyaismi veya whereis dosyaismi şeklinde arama yapabilirsiniz.

    Ama kopyada olsa aynıda olsa o dökümanlara bir göz atmanızı öneririm, yoksa işiniz zor.
    Yeni server da ubuntu +nginx + ispconfig kurdum.
    Panel vs. çok hızlı. Herşey iyi . Fakat bir problem var. Problem şu;
    2 site ekledim . İki site domaini de aynı siteyi gösteriyor.

    Yani ftp ler aynı kullanılıyor.

    Bunun için her iki site için de farklı DNS ZONE mi eklemem gerekiyor ?

    Bu Dns zone eklerken de farklı ns bilgileri mi girmem gerekiyor ?

    Zpanel de pat diye olan herşey zpanel de neden olmuyor? Zpanel de bu kısımda zorlanmamıştım hiç .
    Lütfen yardım edin. Nerede hata yapıyorum.
  • 28-04-2022, 08:48:55
    #53
    diger cevaplari pek okumadim.

    basit cozumu, instansin snapshotinu al.
    yeni bir instans yarat istedigin hardware ozellikte.
    snapshotunundan yuklet.
    tamamdir.
    eski dropletini silmeyi unutma
  • 28-04-2022, 08:50:57
    #54
    selizar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diger cevaplari pek okumadim.

    basit cozumu, instansin snapshotinu al.
    yeni bir instans yarat istedigin hardware ozellikte.
    snapshotunundan yuklet.
    tamamdir.
    eski dropletini silmeyi unutma
    Maşallah 2013 konusunu hortlatmışsınız 😂