Çözüm buldum. sftp ile servera bağlandım.
var/ zpanel hostdata yoluyla site hesaplarına ulaşıyorum.Bu şekilde de
cd dosya yolu dedim. Hemen ilgili dizine gittim.
unzip dosyaadı yapıp kısa sürede dışa akardı.
Artık site taşıma işi daha kolay oldu
Cevapların için teşekkür ederim Elazığlı168
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:37:37 -->-> Daha önceki mesaj 18:38:03 --
Sitelerin hızlarında herhangibir değişiklik olmamasına karşın bu zpanel beni çıldırtacak. Ne phpmyadmine nede başka birşeye girebiliyorm. Bekliyor bekliyor ve sonunda koopuyor tekrar admin girişi yapıyorum.
Kesinlikle ve kesinlikle zpanel ile vakit harcamayın.
Bunu daha önce 1-2 yerde okumuştum.Çok ram yiyor diye... Hakikaten de öyle..
Şuan işlerim yarım kaldı ne yaptıysam olmadı. Yeni domain aktifleştiremedim.
Kaynaklarınız zaten az, ram fazla kullanıyor demişsiniz zaten 512 mb raminiz var, tek çekirdekçe işlemciniz, panelde dolaştığınızda bile o işlemci yüzde yüzlere vurup iner sizin sorununuz panel değil vps kaynaklarının yetersiz oluşu. Tek avantaj disklerin ssd olması ama işlemci darboğaz yaptıktan sonra ssd nin de bir olayı kalmıyor.